f Realizarea brosurilor
Realizarea brosurilor

Realizarea brosurilor

realizarea_brosurilorBrosurile reprezinta instrumente de marketing prin intermediul carora este prezentata oferta de produse, servicii sau pur si simplu promotii dintr-o anumita perioada.

Costul de realizare al unei brosuri este mai mare decat in cazul pliantelor sau flyerelor dar in comparatie cu acestea contine informatii mai ample, avand un target relativ precis. Brosurile sunt recomandate in cadrul unor campanii promotionale sau de lansare de noi produse sau servicii.

Formatele cel mai des intalnite pentru brosuri sunt brosura A4 inchis (A3 deschis) si brosura A5 inchis (A4 deschis).

Brosuri: detalii 

  • Tiparirea: Brosurile sunt tiparite pe echipamente de productie tipar digital Konica-Minolta
  • Hartie folosita: Pentru brosuri puteti alege orice tip de hartie in functie de specificul campaniei in desfasurare.
  • Finisare: Finisarea este de cea mai buna calitate, taierea fiind efectuata pe ghilotina electrica calibrata periodic.
  • Legarea: Modalitatea de legare pentru brosuri cel mai des intalnita este capsarea "tip revista" dar puteti opta si pentru legare cu spira metal sau brosare.